O realziacji zamówień
Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności zamawianych produktów oraz wybranej przez Ciebie formy płatności. Całkowity czas realizacji zamówienia jest sumą czasu potrzebnego na zebranie wszystkich zamówionych towarów. Składając zamówienie Klient deklaruje w sposób dla niego wiążący wolę nabycia Towaru dodatkowo zobowiązuje się jest do starannego wypełnienia danych, podając wszystkie informacje niezbędne do wystawienia faktury VAT oraz wysyłki. Termin realizacji określony indywidualnie w przekazywanej pisemnie do klienta ofercie. W przypadku skompletowania koszyka z różną datą realizacji, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Wysyłka realizowana jest wyłącznie poprzez kuriera, firma UPS
Faktury
Wystawienie faktury nastąpi po zamknięciu zlecenia sprzedaży, tj. w dniu przekazania przesyłki firmie kurierskiej. Oryginał faktury jest dostarczany kupującemu razem z zamówionym towarem opcjonalnie może być przekazany przesyłką lub drogą pocztową (na wyraźną prośbę kupującego). W przypadku braku Faktury prosimy o natychmiastowy kontakt z biurem poprzez adres email zamowienia@redosystem.com.pl. Fakturę można otrzymać dodatkowo w formacie PDF jeszcze przed otrzymaniem przesyłki poprzez przesłanie niniejszej dyspozycji na adres biuro@redosystem.com.pl
Wysyłka
Wysyłka realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 (Kurier UPS)
Formy płatności
- Przedpłata - wpłata przelewem na rachunek bankowy
- Płatność przy odbiorze (odbiór z siedziby firmy)
- Płatność na termin (wg. indywidualnych ustaleń)
Koszty dostawy
- Zamówienia za min 1000,00 zł netto, koszt pokrywa dostawca
- Zamówienia - 400,00 - 999,99zł netto koszt wynosi 20zł netto za każdą paczkę o wadze do 30kg
- Nasze produkty
Blokada realizacji
W przypadku zaległości płatniczych REDO może wstrzymać realizację zamówień bez informowania o tym fakcie klienta.
Wysyłka za pośrednictwem
Wszyskie przesyłki nadawane są za pośrednictwem spedycji UPS. Wysyłka zamówień realizowana jest do godziny 14.00 w dni powrzednie od poniedziałku do piątku. Masz pytanie kiedy twoja przesyłka została nadana skorzystaj z trakingu przesyłek lub skontaktuj sie z Nami.